No Description
  • steezyromero
  • tuneage
  • coolbeaner
  • theclearlydope
  • bonzibabe
  • lamijax
  • highsanta
  • dazeofourlivez
  • daddylexy
  • intoxicatedmonkeys
  • yung-squalla
  • looksdelicious
  • cosmic-hypernova
  • andrelehoy
  • prettygirlfood
  • bigjosemayne
  • lexyylovee
  • foreverythingunspoken
  • n0budy
  • trapwiz
  • yolorville
  • uglyian
  • fourtwofouronfairfax
  • flunkyfresh
  • dtmofokers
  • heidisrandom
  • jetdaze
  • fuckyeahstonerkids
  • your-nagging-mother
  • ebbravooo
  • cudlife
  • theonlyaleft
  • achete-les
  • dead-le
  • wizkhalifaaaaaaa
  • thelvlsix
  • imsoobased
  • angelina-starinthesky
  • ihatekj420

travishl87:

The world is weird, man. Weird and kinda beautiful.

(Source: ikarost)

timothydelaghetto:

owl-vortex:

10 things our kids will never understand…

Wow… this shit hit me EXTRA hard cuz Greenday’s Dookie (The CD booklet pictured) is the first CD I purchased with my own money from the store, and I remember reading that exact page to learn those lyrics. fuuuuuhhh lol

(Source: cavemancircus.com)

leanfromvine:

✘✘

leanfromvine:

✘✘

nomanlegacy:

Street Style x Luxury blog!

nomanlegacy:

Street Style x Luxury blog!

(Source: maisonobscurite)

(Source: sdotb)

wetheurban:

SPOTLIGHT: Mind-Bending Photo Manipulations by Martin De Pasquale

Tons of photographers use Photoshop to insert new elements into their photographs, but not all of them can create the crazy and mind-bending images that Buenos Aires-based art director and digital artist Martin De Pasquale does.

Read More

idkitstommy:

hahahah holy shit

idkitstommy:

hahahah holy shit

(Source: 4gifs)

cheezychris:

blvckmike:

£

✟ Click —-> Follow <—- on  My Dope Blog —- >http://cheezychris.tumblr.com/ & Kik me @FutureHov c; ✟

imgonnamakeachange:

this is what dreams are made of

(Source: beaniekhalifa23)

91tilinfinityy:

These AirMax though

91tilinfinityy:

These AirMax though

(Source: unstablefragments)

(Source: vndrew)

missinglinc:

IM DYING!
UGH!
AHHH!
DY…ING… UGH…
….
SIKE NIGGA BYYYYYYYYYE!

missinglinc:

IM DYING!

UGH!

AHHH!

DY…ING… UGH…

….

SIKE NIGGA BYYYYYYYYYE!

(Source: leochingkwaked)